HORTES ON AVATUD E-R kell 10-20 L-P 10-18 Telefon +372 606 8976

Oleme avatud E-R kell 10-20 L-P 10-18
Asukoht ja kontakt

Transpordiviisid

Kauplusest ostetud kaubale on võimalik Tallinna ja Harjumaa piires tellida ka transport. Vastavalt kauba kogusele on transpordi hinnaks 32–38 €. Täpsemalt küsi selle kohta aianduskeskuse kassast!

E-poest kaupu tellides saad nende kättesaamiseks valida erinevate kohaletoimetamise võimaluste vahel.

  • Kättesaamine Tähesaju Hortes – TASUTA!
  • Saatmine Omniva või Itella Smartposti pakiautomaati
  • Kohaletoimetamine Omniva või OSC kulleri vahendusel

Pakiautomaadi või kullerfirma vahendusel toimetame kauba kohale kogu Eesti piires! Välismaale kaupade tellimise võimalus praegu puudub.

NB! Taimed saadame klientidele ainult kulleri vahendusel, et hoida nende värskust ja ilu.

Transporditasu pakiautomaati

  • Omniva (kõik kapid) 3,90 €
  • Itella Smartpost (kõik kapid) 3,90 €

Kulleri transporditasu

Kulleritasu arvestamine on kilopõhine või mahukaalupõhine (paki poolt hõivatava ruumala ja kaalu suhe). Kulleritasu hinna määramisel arvestatakse ka piirkondlike tsoonidega (Omniva 4 tsooni, väikesaared).

  • Omniva kuller toob kaubad kohale ostukorvi kaaluga 0 – 49,99 kg. Hind alates 5,99 €.
  • OSC kuller toob kaubad kohale ostukorvi kaaluga 50- 5000 kg. Hind alates 22,90 €.

Transpordihinnad on orienteeruvad. Ajakohane, hetkel kehtiv hind on toodud kauba ostmisel e-poe ostukorvis.

Hortesel on õigus igal ajahetkel transpordihindasid muuta.

Transporti ja selle hinda puudutavad küsimused ja probleemid palume saata e-posti aadressile epood@hortes.ee.

Tellimus väljastatakse Hortese laost pärast arve õigeaegset tasumist.

Toodete kohaletoimetamine

Tooted toimetatakse pakiautomaadi või kullerfirma vahendusel kliendini 1–7 tööpäeva jooksul.

Kui toode on jõudnud kliendi valitud pakiautomaati, saadetakse kliendile vastav SMS koos uksekoodiga.

Kui Hortes on tellitud tooted kullerfirmale üle andnud, võtab kullerfirma kliendiga eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.

Kullerfirma toimetab tooted tellimusele märgitud aadressile. Selleks, et tagada taimede kavaliteet ja värskus, palume need vastu võtta kulleri poolt pakutud esimesel ajal.

Klient peab jälgima tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.

Soovitame kliendil tooted kohe vahetult pärast kättesaamist üle vaadata ja nende vigastuste korral teavitada meid e-posti aadressil epood@hortes.ee.

Kullerfirma poolt vigastatud toode asendatakse.

Vaata lisaks