Hortese aianduskeskused on avatud E-R 10-20, L-P 10-18. 8. MÄRTSIL AVAME KELL 7.30

Oleme avatud E–R 10–20, L–P 10–18
Asukoht ja kontakt

Müügitingimused

Hortese veebilehe ja e-poe kasutustingimused

1. Kehtivus

1.1 Käesolevad kasutustingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad Hortese (omanik AS Hortes, edaspidi Hortes) poolt hallatava veebikeskkonna www.hortes.ee ja sellel asetseva e-poe (edaspidi Hortese e-pood) kasutamisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Hortese e-poest tellitud kaupade ja toodete (edaspidi Kaup) ostu-müügileping (edaspidi Leping) sõlmitakse Hortese ja Kaupa telliva Eestis elukoha aadressi omava füüsilise isiku või Eestis asukoha aadressi omava juriidilise isiku (edaspidi Klient) vahel vastavalt Tingimustele. Välisriikidesse ei ole võimalik Hortese e-poest Kaupu tellida.

1.3 Lisaks käesolevatele Tingimustele ja Lepingule reguleerivad Hortese e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ja väljakujunenud head tavad.

1.4 Hortesel on õigus www.hortes.ee arengust tulenevalt ning efektiivsema ja turvalisema toimimise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muuta. Muudatused tingimustes ja tootehindades jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise hetkest www.hortes.ee e-poe leheküljel. Tingimuste muudatuse jõustumisele eelnevalt esitatud tellimustele rakenduvad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5 Kui Hortes ja klient soovivad kaubelda Hortese e-poe kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel, peab klient Hortese e-poes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitama, et ta on tutvunud ja nõustub müügitingimustega.

2. Kaup ja kauba hind

2.1 Hortese veebilehel www.hortes.ee kuvatud Kaup võib olla märgistatud järgmiste staatustega.

2.1.1 Tootekaardil on märgitud Kauba kogus ja hind. Puududa võivad Kauba mõõtmed ja kirjeldus. Kauba juurde on märgitud roheline või punane nupuke „Saadavus järgmistes kauplustes ja e-poes“ ehk kas toodet on antud poes või ei ole.

2.1.2 Hortese e-poes müügil olev Kaup. Kauba juures on toodud toote kogus, hind/hinnad ja mõõt/mõõdud. Nupp “Lisa ostukorvi” on aktiivne. Antud Kaup võib olla saadaval ka kauplustes.

2.1.3 Ettetellitav Kaup. Kauba juures on mõõtmed, hind ja kogus. Nupp „Lisa ostukorvi“ on aktiivne. Toote kirjelduses on toodud ettetellimise tingimused.

2.1.4 Toataimede kõrgus e-poes on toodud koos istutuspotiga, see on märgitud müüdava taime kõrgusena. Toataimed on müügil ilma ilupotita. Pildid on illustratiivsed.

2.1.5 Õuetaimede ja potijõulupuude kõrgus e-poes on toodud ilma istutuspotita, see on märgitud müüdava taime kõrgusena. Õuetaimed on müügil ilma ilupotita. Pildid on illustratiivsed.

2.2 Hortese veebilehel olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad kehtivat käibemaksu.

2.3 Hortese e-poest tellitavale Kaubale lisandub transpordihind, mis arvutatakse Kliendi ostukorvis vastavalt tellitava kauba kogusele ja valitud transpordiviisile.

2.3.1 Omniva ja Itella Smartpost pakiautomaadi transporditasu olenemata kapi suurusest on 3,90 €.

2.3.2 Kulleri transporditasu arvestamine on kilopõhine või mahukaalupõhine (paki poolt hõivatava ruumala ja kaalu suhe). Kui mahukaal on suurem kui paki kaal, arvestame pakisaatmistasu mahukaalu järgi. Kui aga suurem on tegelik kaal, arvestame pakisaatmistasu tegeliku kaalu järgi. Hinnad on alates 6,90 €. Täpsemad hinnad on toodud transpordi tingimustes. Taimed pakendame ilmastikukindlalt ning toome kohale ainult kulleriga, et hoida nende värskust ja ilu.

2.3.3 Tingimustes toodud transpordi hinnad on orienteeruvad. Ajakohane, hetkel kehtiv hind on toodud ostukorvis. Hortesel on õigus igal ajahetkel transpordihindu muuta.

2.3.4 Transpordi hinda puudutavad küsimused ja probleemid edastada e-maili aadressile epood@hortes.ee.

2.4 Kauba kohaletoimetamise hinnakiri Hortese e-poes ja kaupluses müügil olevale Kaubale on märgitud transpordi tingimustes ja esitatud ettemaksuarvel.

2.5 Kõik hinnad ja toodete kogused on veebilehel www.hortes.ee esitatud reaalajas.

2.6 Hortes jätab endale õiguse korrigeerida Kaupade hindasid, sh juhul, kui muutub käibemaks. Kaupade hindu ei ole võimalik tagasiulatuvalt muuta Tellimustes, mille osas Tellija on teinud 100%-lise ettemaksu.

2.7 Toodete värvus võib pildiga võrreldes teatud määral varieeruda. Taimede pildid on illustreerivad.

2.7.1 Taimede fotod ja ümbrispotid on illustratiivsed ega sisaldu taime müügihinnas.

2.8 Kinkekaart

2.8.1 Hortese kinkekaardid on müügil väärtustega 10, 20 ja 30 €.
2.8.2 Kinkekaarte väljastatakse ainult paberkandjal.
2.8.3 Kinkekaardi väärtuses saab selle saaja valida endale meelepärast Kaupa Hortese kaupluses. Kinkekaart ei kehti e-poes.
2.8.4 Kui Kauba maksumus on väiksem kinkekaardi väärtusest, siis vaheraha ei tagastata. Kui Kauba maksumus ületab kinkekaardi väärtuse, saab Klient puudujääva osa tasuda kassas.
2.8.5 Kinkekaardi kehtivusaeg on üks aasta. Kinkekaardi kehtivusaeg on kirjutatud kaardi peale.
2.8.6 Kinkekaart pole vahetatav rahaks.

2.9 Hortese e-poes, Hortese Tähesaju ning Laagri kauplustes võivad hinnad ning kampaaniad erineda.

3. Tellimuse esitamine ja lepingu jõustumine

3.1 Tellija ostukorv luuakse nupule “Lisa ostukorvi” vajutamise hetkel.

3.2 Ostukorvis olevate toodete arv on muudetav lahtris „Kogus“. Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Tellijat ostma.

3.3 Klient saab tooteid vajadusel ostukorvist eemaldada.

3.4 Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

3.5 Tellimuse vormistamiseks sisestab Klient ostukorvi lehel nõutavad andmed, valib makse- ja kohaletoimetamisviisi, tutvub ja nõustub seejärel Tingimustega ning vajutab nupule „Maksma”. Kliendi poolt Hortese e-poodi sisestatud tellimus (Tellimus) loetakse üldjuhul sooviks sõlmida tellitud Kauba ostu-müügileping.

3.6 Tellimuse vormistamisel kontrollib Klient oma kontaktandmete õigsust, sest  informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine ning vahel ka võimalikud lisakulutused.

3.7 Leping loetakse sõlmituks, kui Klient on tasunud ettemaksu ning Hortes on asunud Tellimust täitma. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus.

3.8 Lepingut ei loeta sõlmituks juhul, kui ei tasuta ettemaksu 100% ulatuses või kui Kliendiks on isik, kes ei esita Eesti aadressi.

3.9 Arvel on ära toodud Hortese andmed, Kliendi poolt tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu edastatakse tellimus.

3.10 Täpne Tellimuse esitamise juhis on kirjeldatud Hortese kodulehel.

4. Lepingu täitmise tähtaeg ja kord

4.1 Hortes täidab Tellimuse sõltuvalt Kliendi asukohast 1–7 päeva jooksul. Viivituse korral võetakse Kliendiga täiendavalt ühendust.

4.2 Hortes on kohustatud tellitud Kaupa Kliendini toimetama üksnes Tellimuses märgitud Eesti aadressil. Välismaale toimetatakse Kaupa erikokkuleppel.

4.3 Tellitud kaubad edastatakse Kliendile transporditeenuste osutajate abil. Võimaliku transporditeenuse osutaja ja transpordi viisi valib Klient Tellimuse tegemisel. Erinevate võimalike transporditeenuse toimimine on kirjeldatud Hortese kodulehel alamlehel “Transpordiviisid”.

4.4 Juhul, kui Tellimust ei ole võimalik koheselt terviklikult täita (kõiki tellitud Kaupu ei ole laos, Kaupadel on erinevad tarneajad vms), saadab Hortes tellitud Kauba Kliendile mitme saadetisena, kui mitme saadetise transpordikulu jääb Kliendi arvel toodud summa piiresse.

4.5 Hortesel on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:

4.5.1 kaup on laost otsa saanud;
4.5.2 kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud süsteemivea tõttu valesti;
4.5.3 kui Klient ei vasta Hortese poolt kehtestatud tingimustele.

4.6 Kui Hortesel ei ole võimalik Tellimust täita, võetakse Kliendiga ühendust ning pakutakse asendustoodet või tagastatakse tasutud summa juhul, kui Klient on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

5. Kauba eest tasumine

5.1 Hortese e-poes müügil oleva Kauba eest saab 100%-lise ettemaksu tasuda Hortese e-poes olevate pangalinkide kaudu.

5.2 Makse sooritamiseks vajutab Klient pärast andmete sisestamist ja makseviisi valimist nupule „Maksma”. Klient suunatakse pangalingi kaudu maksma. Pärast makse sooritamist saadetakse Kliendile ostukinnitus koos arvega Kliendi antud e-maili aadressile.

5.3 Toodete eest saab Klient tasuda Swedbanki, SEB, LHV, Coop Panga või Luminori pangalingi kaudu.

5.4 Kuni Kauba eest täieliku tasumiseni on Kaup Hortese omand ning ostmiseks kättesaadav teistele klientidele.

6. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

6.1 Tellimus väljastatakse Hortese laost pärast arve õigeaegset tasumist.

6.2 Tooted toimetatakse Kliendini pakiautomaadi või kullerfirma vahendusel Eesti piires 1–7 tööpäeva jooksul.

6.2.1 Kui toode on jõudnud Kliendi poolt valitud pakiautomaati, saadetakse Kliendile vastavasisuline SMS koos uksekoodiga.
6.2.2 Kui Kliendi poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Kliendiga eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg. Kullerfirma toimetab tooted Kliendi poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile.
6.2.3 Klient peab jälgima tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.
6.2.4 Hortes soovitab tungivalt Kliendil tooted vahetult pärast kättesaamist üle vaadata ja nende vigastuste korral teavitada Hortest e-maili aadressil epood@hortes.ee või telefonil 679 9111. Kullerfirma poolt vigastatud toode asendatakse.

6.3 Hortes toimetab tooted kohale Eesti piires. Transpordi tellimise võimalus välismaal asuvatesse sihtkohadesse praegu puudub.

7. Lepingust taganemine ning kaupade vahetamine

7.1 Hortes jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus alljärgmistel juhtudel:

7.1.1 Klient ei ole tellimuse eest 100% ulatuses tasunud;
7.1.2 Kauba kohaletoimetamise aadress asub väljaspool Eesti Vabariigi piire;
7.1.3 tellitud Kaupa ei ole mistahes põhjusel võimalik tarnida. Sellisel juhul saadab Hortes Tellijale vastavasisulise e-kirja Tellimuses näidatud Tellija e-maili aadressile ja tagastab 14 päeva jooksul Tellija poolt tehtud ettemaksu.

7.2 Kliendil on õigus pärast tellimuse eest tasumist, kuid enne toodete väljastamist või Kliendi poolt toodetele järele tulemist oma tellimus tühistada. Selleks tuleb saata Hortese e-posti aadressile epood@hortes.ee vastavasisuline kiri koos taganemise põhjuse, arve numbri ja oma arvelduskonto numbriga. Ettemaks tühistatud tellimuse eest koos transpordimaksumusega tagastatakse Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul alates avalduse esitamisest.

7.3 Kliendil on õigus taganeda Tellimuse alusel sõlmitud Lepingust ilma põhjenduseta 14 päeva jooksul alates tellitud Kauba üleandmisest Kliendile. Kui mõni tellitud Kaupadest jõuab Tellijani teistest hiljem, siis kehtib hiljem kättesaadud Kauba suhtes taganemisõigus alates hilisemast kättesaamisest. Tagastamiskulud kannab Klient.

Hortes E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud (sh kliendi poolt kauba kättesaamiseks tasutud transpordi tasu).

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

7.4 Kliendil on õigus tagastada või vahetada puudustega/praak kaupu 2 aasta jooksul (2 kuu jooksul puuduse avastamisest). Tagastamise või vahetamisega seotud transpordikulud kannab Hortes. Kauba tagastamisel kannab Hortes Tellimuse summa 100% ulatuses 14–30 päeva jooksul Kliendi kontole.

7.5 Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4 punkt 4-le, ei kohaldata 14-päevast taganemisõigust (sh ümbervahetamine) sellise asja üleandmisel, mis rikneb või vananeb kiiresti. Seetõttu ei laiene tagastusõigus (sh ümbervahetamine) Hortese e-poest ostetud taimedele, istikutele, puudele, põõsastele, lilledele (sh ka jõulupuudele).

7.6 Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, dokumentidega (kasutamisjuhis vms), markeeringutega, terve ja kasutamata. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama seda kahjustamata.

7.7 Kui tagastatav toode on kahjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludel, jätab Hortes endale õiguse tasaarveldada Kliendile tagastamisele kuuluvast summast toote väärtuse vähenemine või loobuda hüvitamisest täies mahus. Hortes ei vastuta ka toote normaalse füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.

7.8 Kauba tagastamiseks tuleb täita tagastusavaldus, mis asub Hortese kodulehel. Hortes võtab pärast avalduse saamist Kliendiga ühendust ja lepib kokku Tagastamisega seotud asjaolud.

7.9 Hortese e-poest tellitud Kaupade garantiitingimused annab vastava Kauba tootja ja need on kirjas Kauba pakendil või eraldi lehel Kauba juures. Kui eelpool toodud viisil ei ole garantiitingimusi edastatud või garantiitingimused ei vasta seadusele, kehtivad seadusega vastavale kaubale sätestatud garantiitingimused.

7.10 Garantiist tulenevat nõuet saab Hortesele esitada ainult koos Kauba eest tasumist tõendava maksekorralduse, ostuarve ja garantiitingimuste juures oleva garantiitalongiga.

7.11 Kliendil on õigus oluliste puudustega Kaupa vahetada garantiiajal. Kaup peab olema originaalpakendis, markeeringutega ja kasutamata. Kauba vahetamiseks tuleb täita tagastusleht, sh selgitada Kaupade vahetamise põhjus. Garantii korras Kauba vahetamisega seotud kulud kannab Hortes.

8. Tellijate andmete kasutamine

8.1 Hortesel on õigus koguda Klientide poolt Hortesele avaldatud isikuandmeid (Tellija nimi, aadress, telefon ja e-posti aadress).

8.2 Hortesel on õigus vajadusel avaldada Klientide andmeid Tellimuse täitmiseks ka kolmandatele isikutele.

8.3 Hortesel on õigus kasutada Klientide andmeid ka oma majandustegevuse raames reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile, kui Klient on selleks nõusoleku andnud.

8.4 Hortesel on õigus Kliendi igasuguse makseviivituse korral edastada Kliendi isikuandmeid kolmandale isikule avaldamiseks maksehäirete registris.

8.5 Hortesel on õigus avaldada Kliendi isikuandmeid kolmandale isikule, kui see on vajalik Lepingust tulenevate nõuete sissenõudmiseks, sh õigusnõustajale, kohtutäiturile ning kohtule.

8.6 Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik Lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või Lepingu täitmiseks.

8.7 Veebipoe HORTES AS isikuandmete vastutav töötleja on hortes.ee (registrikood 11081332) asukohaga Seljaku 4b, Laagri, 76401, Harjumaa, tel  679 9111, e-posti aadress info@hortes.ee. Isikuandmete töötlemise ehk privaatsuspoliitika leiate Hortese kodulehelt.

9. Vastutus

9.1 Hortes vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Hortese ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9.2 Pooled vastutavad otsese varalise kahju tekitamise eest juhul, kui kahju põhjustati tahtlikult või raskest hooletusest. Käesolev säte ei piira seadusest tulenevat Kauba tootja vastutust.

9.3 Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

9.4 Hortes ei kompenseeri Kliendile võimalikku moraalset kahju seoses hindade, tarneaegade ja muude tingimuste muutumistega käesolevate tingimuste raames.

10. Muud tingimused

10.1 Kõik veebilehel olevad materjalid on autoriõigustega kaitstud. Materjalide kasutamiseks tuleb eelnevalt Horteselt luba küsida.

10.2 Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

10.3 Kui tellimistingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas tellimistingimuste ega ostu-müügilepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.

11. Pretensiooni esitamise õigus

11.1 Hortes e-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Hortes e-poe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e- kirja aadressile epood@hortes.ee või helistada telefonil: +372 679 9111.

Hortes e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Hortes e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Hortes e-pood vastutab, parandab või asendab Hortes e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Hortes e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Hortes e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

11.2 Kui ostjal on Hortes e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile epood@hortes.ee või helistada telefonil: +372 679 9111.

Kliendi ja Hortes AS vahel seoses e-poest toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.

Kui ostja ja Hortes e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Hortes e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.


Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

12. Hortese kontaktandmed

Hortes AS
Seljaku 4b, Laagri, 76401, Harjumaa
Registrikood: 11081332
KMKR: EE100935486
Pank: Swedbank
IBAN: EE942200221026146358
Telefon: +372 679 9111
E-post: info@hortes.ee
www.hortes.ee